Reklame er best på kino

Kino er en mediekanal med stor effekt og påvirkningskraft i den konkrete målgruppen du ønsker å nå. I kinosalen er publikum oppslukt av det som skjer på lerretet, og legger fra seg andre forstyrrelser. Publikum er i et påvirkelig modus, godt humør og anser reklamen som en del av underholdningen. Derfor kan vi si at reklame er best på kino.

Hvorfor reklame på kino

På det store lerretet får du uovertruffen påvirkning i målgruppen. I kinosalen er publikummet oppslukt av det som skjer på lerretet, og logger seg av telefonen under besøket. De er i et påvirkelig modus, de er fokuserte, i godt humør og hvor de anser reklame som underholdning. Dette unike miljøet gir både enestående oppmerksomhet og reklameerindring, og ikke minst sterke emosjonelle bånd til merkevarer.

Lokal reklame

Reklame på kino er ikke bare for de store nasjonale selskapene, men også de lokale. Ved å annonsere for din bedrift på den lokale kinoen, vil du sikre at målgruppen du ønsker å nå ser akkurat din reklame. 

Reklame på web

For å sikre den beste effekten har vi løsninger som lar deg møte kinogjengeren flere ganger, også utenom selve kinobesøket. Ved hjelp av forskjellige digitale løsninger, gir vi deg som annonsør en unik mulighet til å kombinere et tradisjonelt medium med det digitale. Enten det er med annonser på web og app, hvor man kan treffe målgruppen før de kommer på kino.

Månedens kampanje

Hver måned fremhever vi en kampanje som vi mener skiller seg ut

Kamera
Katrine Seim Andersen, Markedssjef nybygg, EiendomMegler 1 SR-Eiendom

"Først og fremst er det utrolig kjekt at "boligkoko" som kommunikasjonskonsept treffer publikum. Filmene bygger opp under ulike situasjoner en boligselger kan kjenne seg igjen i, vist på en humoristisk måte.
Boligkoko [bo:`li ko`ko] "boligkoko er en forbigående psykisk og fysisk tilstand av lett galskap og redusert evne til å fungere i hverdagen. Og rammer mennesker i alle aldre når de selger boligen sin..."

Ta kontakt med en av våre selgere

Built on Unicorn Platform