Kino er en mediekanal med stor effekt og påvirkningskraft i den konkrete målgruppen du ønsker å nå. I kinosalen er publikum oppslukt av det som skjer på lerretet, og legger fra seg andre forstyrrelser. Publikum er i et påvirkelig modus, godt humør og anser reklamen som en del av underholdningen. Derfor kan vi si at reklame er best på kino.
På det store lerretet får du uovertruffen påvirkning i målgruppen. I kinosalen er publikummet oppslukt av det som skjer på lerretet, og logger seg av telefonen under besøket. De er i et påvirkelig modus, de er fokuserte, i godt humør og hvor de anser reklame som underholdning. Dette unike miljøet gir både enestående oppmerksomhet og reklameerindring, og ikke minst sterke emosjonelle bånd til merkevarer.
Reklame på kino er ikke bare for de store nasjonale selskapene, men også de lokale. Ved å annonsere for din bedrift på den lokale kinoen, vil du sikre at målgruppen du ønsker å nå ser akkurat din reklame.
For å sikre den beste effekten har vi løsninger som lar deg møte kinogjengeren flere ganger, også utenom selve kinobesøket. Ved hjelp av forskjellige digitale løsninger, gir vi deg som annonsør en unik mulighet til å kombinere et tradisjonelt medium med det digitale. Enten det er med annonser på web og app, hvor man kan treffe målgruppen før de kommer på kino.
Hver måned fremhever vi en kampanje som vi mener skiller seg ut
"Kino som mediekanal passer godt inn i mediemiksen, da vi ønsker å nå ut til alle med våre nye reklamefilmer. Vår nye reklamekampanje har ett tydelig mål: Å vise at den grønne og gule butikken er for langt flere enn mange tror.
Vi er stolte av å være eid av bønder og å være en faghandel for norsk landbruk. Men vi har også et bredt tilbud til alle som har hund, hage, planter, terrasse eller balkong. Med vårt nye reklamekonsept rettet mot forbrukere ønsker vi å vise at Felleskjøpet er for alle."