Kinoreklame skaper effekt!

 

For at annonsører skal oppnå sine forretningsmål er det svært viktig med forskjellige effektmål på veien. Som for eksempel oppmeksomhet, budskapsforståelse og kjøpsintensjon.

Kino sine unike kvalitative egenskaper bidrar til at kino er en svært effektiv kommunikasjonskanal. Blant annet har kino verdens beste presentasjonsegenskaper, noe som resulterer i høyere oppmerksomhet og høyere kommunikasjonsverdi.

Kino fungerer som både en merkevarebyggende og salgsutløsende reklamekanal.

Ved å treffe TV light viewers kan kino bidra til en høyere nettodekning for det samme budsjettet. Samtidig er kino i snitt halvparten så billig som TV til å kommunisere budskapet.

For å lære mer om hvordan vi måler og dokumenterer ulike former for effekt på kino, klikk på de forskjellige nivåene i Effektpyramiden over eller last ned pdf´en nederst på siden.

For mer informasjon ta kontakt med Silje.

 

WiPlog
Kinoreklame skaper effekt!
Kinoreklame skaper effekt!
Kinoreklame skaper effekt!
Kinoreklame skaper effekt!
Last ned dokument
Effektpyramide - CAPA